Diverse forsøg . . .

At undersøge mulighederne . . .

Herunder en samling af forskellige udtryksmåder som jeg har udført for at undersøge nye / andre muligheder og effekter. 😎

Mixed media

Saa kommer en Frier ind i min Stue,
Han kysser min Haand, og jeg bliver Frue!
For han har en Gaard, der er større end min!
Jeg bliver saa fornem, saa stolt og saa fiin,
Jeg taaler ikke den mindste Snakken,
Jo, jeg skal vide at knejse med Nakken!



Lis, marts 2018


Ellen og Theo 2018    Akryl og folie på lærred.


Croquis studie

Croquis studie


Fractions

Salvation in Rio   45x35   Akryl på lærred


Breakthrough in Amsterdam      45x35   Akryl på lærred

_________________ooOoo___________________

Forsøg på at få det til at ligne

Chili


Miki


Læseren


Stenbjerg Strand


Daggry

Et særligt billede i en særlig anledning til en særlig person.

Kommentarer